Svar på frågestunden.

Visst är jag tuffare än Sandra?
Nej ingen är tuffare än min syster
( ta inte illa upp )
Hur många timmar har du sovit .. ?
Vet inte, håller inte reda på det

Vad brukar du göra på dagarna?
Datorn, tv, skolan, vara med kompisar osv..

Favoritmat?
Sushi!

Går du på någon sport?
Ja, fotboll. Är målvakt och back *stolt*

Hund eller katt?
Ehh... katt!

Vilka bloggar läser du?
Potatismos, Fokis, Lovisahej, Ttildon, Dessie, min egen haha.
Har säkert glömt massor!

Vad tycker du om dom i din klass?
Helt okej, men killarna är störda.

Saknar du betty?
Ja, mest i hela världen. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få tillbaka henne :(

Älskar din blogg
Tacktack ;)

Har du någon kille?
Nej.

Har du varit ihop med nån kille?
Ja, fast inget seriöst..

Vad är ditt lyckotal?
12, 3, 6 & 9.

Visst är jag bättre än Lovisa?
Såklart du är!

Hur länge har du varit bästis med Aurora?
Typ ett år, men vi har känt varandra hela livet.

Hoppas ni blev nöjda med svaren. 



Förlåt för dålig uppdatering, bloggar mer imrn,förmodligen..

Imorgon kanske jag ska till skolan, kanske intre :/


Kommentarer
Postat av: lovisa

Visst är jag tuffare än Sandra?

Nej ingen är tuffare än min syster



Visst är jag bättre än Lovisa?

Såklart du är!



TROR DU JAG ÄR NÖJD MED SVAREEEEEN?!

2010-01-12 @ 19:29:45
URL: http://lovisahej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0