skola imrn :)

E frisk nu, så jag går till skolan imrn. Snackar med Hampus på msn ( han går i min klass )! vihartydligen bytt platser.OMG JAG SKA SITTA BREDVID ALEX :o:o:o:o:oo:o:oo:o:o: OMG KOMMER FAN DÖÖÖÖÖÖ!skitsamma.ingabryr sig ändå.. ellerjoo.. jag är ju poppis ;) Öeh. Jag harvarit hemma i 3 dagar. ganskaskönt att komma tillbaka till skolan. Men det sämst är det med platsern,Zomg..



Första dagen jag var sjuk såhade jag grymt ont i halsen, kunde inte svälja.osv.ooch så var det mer som var fel :/ min hals var helt rödoch svullen.det gjorde mest ont i högra '' halsdelen '' eller vad man nu ska säga..Och andra dagen jag varhemma så var det nästan bara svuullet, men inte så mkt rött..och ''idag'' dagen såär det svullet! Nu harjag inte ont längre, men jag känner att det är svullet..Fan va mångapunkter jag har gjort i detta inlägg (A) aja byyyyyyyyye 



Fan vadet för bild? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0