Min sminkning!

Hejhej!
Jag ska ta kort och visa hur jag brukar sminka mig.. jag sminkar mig inte mycket för jag tänker på hygien och min hud osv! Ehm, jag sminkar mig bara med ngt läppglans och mascara!
OSB: Bilderna suger,tagen med webcameran på datorn!
the pictures;

TVÄTTA RENT ANSIKTET FÖRST!
så att det inte är massa smuts och sånt påhuden!
Det du tvättar med ska gärna vara lite blött..

sedan ska du torka ansiktet,annars rinner sminket ;)

Man ser knappt, men det är jättevackert IRL!

( jag håller för ögonen för att ni ska se på läpparna )
Det glänser väldigt mkt (A)

Allt tillsammans!
Om ni inte förstår instruktionerna så skriv en ´komentear så kan jag förklara i din blogg hur jag menar :)

Lycka till ( om ni försöker )
:)


Kommentarer
Postat av: Moomi

Cutie paj

2010-01-15 @ 19:41:04
Postat av: Anonym

klart jag vill=D

2010-01-15 @ 21:21:29
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0