Godmorgon!

Godmorgon kära läsare!
Jag tänkte först och främst säga att jag ska till skolan idag. Sista dagen går jag? Helt korkat. Palla gå en halv dag hem igen!.. Men efter skolan ska jag åka med mamma till Haninge C och handla lite.. Nu sitte rjag här och dricker min kalla oboy och äter min varma macka. Jag är inne på bloggtrafik.nu och kollar på lite bloggar. hm. Eh. snälla, komentera min blogg mera? har bara några stucka som jag sak ''acceptera'' per dag. min syrra för typ 6 på 1 timme. och jag så många komentarer på 2 dagar :s Skitsamma, idag sak jag kanske visa hur jag brukar sminka mig när jag gör det (a) Lycka till på skoldagen allihopa,Och lycka till på krua på er till alla somm är sjuka!

Yeah, sådär ser jag ut på en flummig morgon x) <3


Kommentarer
Postat av: leklada

sv : haha gör det! puss

2010-01-15 @ 08:49:39
URL: http://leklada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0